طراحی ویژگی برای تولید با مارتین پانچو
ویژگی های بیاوریدسفارش طراحی کاراکتر تا برای بازی های ویدیویی ، حیوانات اهلی یا اسباب بازی ها زندگی کنید!


طراحی شخصیت
برای بازی ها ، اسباب بازی ها و حیوانات اهلی

منتور:

مارتین پانچف

برای شروع ماجراجویی خود در دنیای طراحی شخصیت برای تولید ، تمام اصول اولیه مورد نیاز را بیاموزید.

این برنامه آموزشی مهارت های 2D و 3D را به شما یاد می دهد که می توانید شخصیت های خود را به عنوان بخشی از یک بازی رایانه ای ، چاپ سه بعدی برای اسباب بازی یا انیمیشن زنده کنید.

10 هفته مهیج یادگیری!


  دو گزینه برای مطالعه:
[one_third] [بلوک]

پایه ای
دسترسی به درسها
هر درس شامل آموزش های ویدئویی ، تکالیف مشق شب ، تظاهرات تمرین و پرونده های مفیدی است که به روند یادگیری شما کمک می کند.
دسترسی به انجمن در گروهی که به خصوص برای آسانتر کردن ارتباط برقرار شده است مستقیماً با مربی و افراد دوره خود در تماس و گفتگو باشید.
ضبط بازخورد را مشاهده کنید بازخوردی را که در مورد تکالیفشان به دانش آموزان قبلی داده شده است مشاهده کنید.
امکان بروزرسانی اگر می خواهید بازخورد در مورد مشق شب خود را دریافت کنید ، گزینه پرداخت و تبدیل شدن به یک دانشجوی آموزش از راه دور را دارید.

جدا کننده خط
برای ثبت نام باز کنید!

هر وقت خواستید شروع کنید.

از هر مکانی که هستید یاد بگیرید.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


[دکمه url = "https://cgzen.com/character-course-registration/" target = "self" size = "large" color = "dark"] برای ورود به سیستم وارد شوید. [/ دکمه]

[/ block] [/ one_third] [one_third] [بلوک]

جلسات انتقادی
دسترسی به درسها
هر درس شامل آموزش های ویدئویی ، تکالیف مشق شب ، تظاهرات تمرین و پرونده های مفیدی است که به روند یادگیری شما کمک می کند.
دسترسی به انجمن
در یک گروه که بخصوص برای آسانتر کردن ارتباط برقرار شده است ، مستقیماً با مربی خود و افراد درسی صحبت کنید.
بازخورد فیلم
برای هر کار خانگی که انجام می دهید ، بازخورد ویدیویی دریافت خواهید کرد.
فیلم های استادان مهمان
تماشای سخنرانی های پاداش از حرفه ایانی که در زمینه طراحی ، بازی و صنعت فیلم کار می کنند.
بایگانی از جلسات زنده
تماشای کتابخانه در حال رشد از فیلم ها از جلسات و تمرین با دانش آموزان.
بخشی از یک نمایشگاه باشید
پروژه های نهایی دانشجویی به صورت سه بعدی چاپ می شوند و بخشی از یک نمایشگاه هستند.
پروژه نمونه کارها
برای این نمایشگاه روی یک قطعه نمونه کارها اضافی کار کنید که برای آن بازخورد ، توصیه و نقاشی دریافت خواهید کرد.
پرداخت انعطاف پذیر است
می توانید دوره را در 2 یا 3 پرداخت از طریق دوره پرداخت کنید.

جدا کننده خط
برای ثبت نام باز کنید!

icon_time شروع به کار در تاریخ: 12.02.2018

از هر مکانی که هستید یاد بگیرید.

مکان های موجود: 7 نقطه باقی مانده است.

[دکمه url = "https://cgzen.com/character-course-registration/" target = "self" size = "large" color = "dark"] برای ورود به سیستم وارد شوید. [/ دکمه]

[/ block] [/ one_third] [one_third_last]
برای شروع ماجراجویی خود در دنیای طراحی شخصیت ، تمام مقدمات مورد نیاز خود را بیاموزید. با تماشای سخنرانی ها و انجام تکالیف هفتگی شما یاد می گیرید که چگونه به شکل بصری به ایده های خود بپردازید ، از طرح های شبح تمام راه تا طراحی نهایی شروع می کنید. این برنامه آموزشی مهارت های 2 و 3 بعدی را به شما می دهد که با استفاده از آن می توانید شخصیت های خود را به عنوان بخشی از یک بازی رایانه ای ، چاپ 3 بعدی برای اسباب بازی ها یا انیمیشن ها زنده کنید. این دوره 10 هفته ای با مارتین پونچف است که طی آن اعتماد به نفس خود را در نقاشی ، نقاشی و مجسمه سازی شخصیت ها تقویت خواهید کرد.

[/ one_third_last]

برنامه یادگیری
[زبانه ها = = عنوان های افقی = = هفته 1 ، هفته 2 ، هفته 3 ، هفته 4 ، هفته 5 ، هفته 6 ، هفته 7 ، هفته 8 ، هفته 9 ، هفته 10 ″] [برگ] [هفت_twelfths]
هفته 1 - طراحی مشخصه از IDEA به یک قطعه نهایی.
طراحی و ارتباط بصری ایده های ما اولین قدم ها از روند هیجان انگیز در خلق شخصیت خودمان است.

دانش آموزان می خواهند یاد بگیرند که چگونه زندگی خود را به ایده های خود بپردازند ، از یک شبح شروع می کنند ، از طریق طرح های سریع و کار با شکل ها ، خطوط و اصول گرافیکی کار می کنند. ما می خواهیم در مورد فرآیند تفکر در پشت کار حرفه ای صحبت کنیم که به نوعی محدودیت هایی مانند - اامات فنی ، محدودیت ها و تعیین مخاطب هدف شما - مرتبط باشد.

برخی از مباحث مورد بحث:
- تحقیق و تولید ایده؛
- طراحی با نوعی محدودیت ها - اامات فنی و محدودیت های مختصر؛
- طراحی و طراحی با استفاده از شبح.
- اصول طراحی جهانی؛
- زبان و سلسله مراتب اشکال؛

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
هفته 2 - مبانی ارتباط بصری.
اگر قرار است این شخصیت برای یک انیمیشن یا یک اسباب بازی یک مدل سه بعدی باشد ، هدف ما این است که فرم آن را به خوبی برقرار کنیم و جلوه ای سه بعدی به آن بخشیم.

دانش آموزان در حال یادگیری اصول اساسی برای ایجاد اشکال با استفاده از هواپیماها و بدوی ها هستند ، شکل دقیقی به آنها می دهند و با نورپردازی کار می کنند.

برخی از مباحث مورد بحث:
- ارتباط دیداری؛
- کار در فضا و چشم انداز؛
- کار با اشکال بدوی؛
- ایجاد ماکت با استفاده از بدویان؛
- استفاده از چراغ ، سایه ها و فرم های تولیدی؛
- چگونه به طراحی خود حجم دهیم.

[/ heft_twelfths] [Five_twe


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : طراحی ,هفته ,بازی ,شخصیت ,مورد ,twelfths ,اسباب بازی ,دانش آموزان ,color dark ,large color ,dark برای ,course registration target ,size large color ,character course registration ,کردن ارتباط برقرار
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طناز دکور Amy هیات قایقرانی خراسان شمالی پکیج تصفیه فاضلاب Amber Stephanie marksales2016@outlook.com Derek شرکت خرید و فروش فلزیاب 09102191330 فروش ویژه پکیج رادیاتور در شیراز